Oijoi! Majtavan väriset hiukset! Mun tekis mieli värjätä, ja just tuollaiseksi punaiseksi mutten taida uskaltaa. E ehkä pääsisi siitä ikinä eroon.
Ansku:Kiitos!! Kannattaa uskaltaa, se haalistuu nopeesti, siitä voi sit värjää hyvin poiski jos ei tykkääkään ::))
Post a Comment
2 comments:
Oijoi! Majtavan väriset hiukset! Mun tekis mieli värjätä, ja just tuollaiseksi punaiseksi mutten taida uskaltaa. E ehkä pääsisi siitä ikinä eroon.
Ansku:Kiitos!! Kannattaa uskaltaa, se haalistuu nopeesti, siitä voi sit värjää hyvin poiski jos ei tykkääkään ::))
Post a Comment